Det har varit en seg uppstart på den här bloggen men jag hoppas att det ska bli lite mer aktiv med inlägg framöver. Själv så känner jag mig lite trött på att läsa nyheter för det är så mycket tråkigheter,mord, rån, misshandel etc. Varje dag är det  något nytt att man nästan tröttnar på att läsa om det. Kanske beror min inställning på att jag är rätt så uttråkad nu när det är kallt och korta dagar. Men häromdan så skulle jag och min familj åka pulka och jag är tacksam för att det var helt tomt på backen när det blev min tur eftersom jag ramlade på något sätt med pulkan och den gick sönder mitt itu. Alla som såg mig fick ett gott skratt iallafall.Något som jag är glad över att ingen kunde se att det var JAG som inte kunde åka pulka utan klumpigt hade sönder den eftersom jag är ju heltäckt :)

Här är en bild som min man tog /Tora Bora