Har så otroligt dåligt samvete för att bloggen inte uppdaterats på väldigt länge. Jag har inlägg som jag skriver på men som jag inte skrivit klart hel enkelt och då är det jättelätt att dem bara ligger åt sidan. Har absolut inga ursäkter faktiskt men det är så här det ligger till iallafall. Jag får väl jämföra mig med en björn som fortfarande ligger i ide under vintern.Man kan iallafall inte klaga på att det inte har varit en riktig vinter i år. Snön har legat i flera månader och längtan efter våren är såååå stor för min del iallafall. Men jag har njutit av vintern också för att det räcker med att bara öppna ögonen och se hur snön ligger som ett täcke över naturen och vilar. Det är inte alla människor på jorden som får möjligheten till att se denna underbara syn…Men jag måste erkänna att jag saknar våren jättemycket och längtar till att kunna gå ut med min son och sparka boll på gräsmattan. Men tills vidare får vi promenera i snön :) alhamdulillah Min man tog där här bilden på mig häromdan när vi var ute och gick :=)