Etiketter

, ,

Jag är mitt uppe i tentor och uppgifter som ska lämnas in, så jag har inte all tid i världen att uppdatera bloggen, men hemma är det trots allt full rulle. Saker och ting ska målas om, tandkräm ska ätas och kräkas upp, och så ska vi inte glömma mitt tvångsmässiga besökande av aftonblaskan. Jag vill inte, hatar att behöva läsa den, men det är nån demonisk kraft som ändå drar mig till att söka mig in till avskrädet varje gång. Agneta Sjödin har hittat kärleken, bröllopshysteri och prinsessor, och så ska vi inte glömma skandalstjärnornas ”nya liv”… Efteråt känner jag mig alltid lika smutsig, för det är ju inte så att jag tagit del av några verkliga nyheter, om man inte räknas Oyos kröning som någon världsnyhet. Till mitt ”försvar” har jag att jag faktiskt aldrig klickar mig in på någon av ”nyheterna”…

//SmurfBurkan

