Taggar

Ja man kan lugnt säga att det var ett tag sen jag skrev här =)

Har någon saknat mig?

Iallafall….Har haft full rulle jämt och ständigt och även om man inte är igång hela tiden så har man mkt att tänka på, mkt som ska göras… Är oerhört tacksam för det jag även om det kan vara stormigt ibland. Men vad gäller bloggen så la ja den åt sidan för jag försöker lära mig att lyssna på mig själv och inte pressa mig själv alldeles för mig, ha för mkt krav, utan göra det som är mest prioriterat och försöka hinna med vardagen.

Jag väntar med iver på den välsignade månaden Ramadan och ber Allah att jag sa få uppleva den och att Han ska acceptera min och muslimernas fasta och dyrka under den månaden. Ramadan är en så speciell månad med fastan o bönen etx men även för att det var just under Ramadan för 8 år sen som jag vände mig till Allah för första gången och kunde se islams ljus. Jag såg visdomen och barmhärtigheten med islam och vilken enorm gåva den är för mänskigheten, för den som har förstånd att se det!

Så just nu räknar jag bara dagarna