Taggar

, , , , , , , , ,

Nog har många redan sett SDs valfilm, trots att den ännu inte visats i TV. Sånt rabalder det blev runt den så kunde jag  inte låta bli att söka mig fram till den på youtube, där allt möjligt skräp och skit kan hittas. Och vad jag blev förvånad! Den var ju till och med obehagligare än vad jag väntade mig, eller någonsin kunde föreställa mig.

Det är hur tydligt som helst att SD visste att de inte skulle få igenom sin valfilm, så IQ-befriade kan de ju ändå inte vara. Och när de sedan säger att de redan är klara för att göra en ny, så snart efter att det ”anmärkninsvärda” beslutet att stoppa den kom, så förstår alla att det var planerat. Valfilm nr 1 gjordes för att den flitigt skulle diskuteras och ses på youtube och bloggar, de vill ju ändå få ut sitt riktiga budskap – det som inte är lika rumsrent som det ”borde” vara. Men jag är ju inte sämre än andra, jag länkar till avskrädet själv. Jag och Dear Husband fick oss ett riktigt gott skratt här hemma…