Taggar

, , , , , , ,

Jag har varit inne på bloggen och lyckats hänga med kommentarerna som trillat in, dock har jag inte haft tid under dagen att besvara dem. Till min förvåning hade diskussionen tyvärr tagit en annan riktning, så när jag väl satte mig ner för att delta var ”kalaset” redan slut. Så kan det gå.

Idag är det ju fredag och dagen började fint med en molfri himmel och strålande sol. Lite frost fanns det också men vem deppar över det när solen skiner och värmer. Härligt! Passade på att baka en chokladkaka/chokladpaj, det är ju fredag! Hela familjen rullade ut på en promenad framåt eftermiddagen. Yes, ut i det härliga höstvädret tänkte jag men så blev det inte. Det blev plötsligt molnigt och sen kom det.. snö? What the fruit? Redan? Blir en aning deprimerad bara jag tänker på förra vintern.

Kvällen avslutades iaf gott med chokladkakan. Slänger upp en bild jag tog förrförra veckan, den får vara dedikerad till mina blogg-systrar. Och på tal om det, så vill jag veta vad som hänt med Selmas nya kompis? Selma har väl inte ätit upp honom? Och vad blev det för namn nu då?

 

// Fröken Taliban