Taggar

, , , , , , , , , , , ,

Jag har märkt att många klickar på min bild. Bara påpekar att det inte är jag, bara en random bild som finns att hitta på google search. Jag kommer ihåg att folk gärna tittar på kvinnor i niqab, för att titta hur de ser ut och hur funkar deras kläder och det ena och det andra.

Jag och min väninna råkade en dag välja blå slöja och vi råkar faktiskt klä oss i likadan ”stil”. Total coincidence. En gubbe kunde inte låta bli att fråga om det var en uniform. Njae, uniform är det inte. Vi råkar bara gilla blå kanske? Jag lovar att jag ska vara med individualistisk i fortsättningen. Vad sägs om en chockrosa slöja, skulle inte det vara något?

Jag har faktiskt en önskelista, och jag fick ju inga presenter till Eid :( Men om ni verkligen vill göra mig glad, buy me this: