Så här i stresstider när man har tentor upp över öronen så tänkte jag bara göra en kort visit här på bloggen. Jag har just nu lite planer på G med en kär syster så jag kommer börja uppdatera oftare, jag har bara varit så oinspirerad den senaste tiden så bloggen har fått lida. Men nu med ett litet lättsamt inlägg; jag ville ge mitt första shoppingtips :)

För alla som tror att niqab är sååå jobbigt att bära, och klumpigt och obehagligt med ett tygstycke framför ansiktet…. Mjo, en aningen jobbigt är det – om man bär niqab av skitkvalitet (ursäkta språket). Så för alla mina niqabbärande systrar så ville jag tipsa er om SunnahStyle som har underbara niqab. Själv struntar jag i de där hemska två- och trelagers niqab som bara är extra tyg utan funktion som fladdrar och har sig. Föredrar deras one piece niqab (med kardborreband, är man som jag tenderar man att knyta för hårt och då är det inte skönt). De är gjorda av ett jätte mjukt och följsamt tyg. Inte som de där fodrade med dubbelt lager och obehaglig skitpolyester (Svart Polyester dessutom *wink wink* ;) ). Med eller utan glasögon, funkar lika bra dessutom (har provat). Deras lite dyrare (relativt, beror på vad man handlar annars) priser och frakt är helt klart värt, man får vad man betalat för.

