Jag kollar då och då vad mina läsare har sökt på för att hitta hit till bloggen. Senast var det sökordet ”hur äter man i burka” som dök upp flera dagar i rad, formulerade på olika sätt. Då tänkte jag att jag lika gärna kunde berätta för läsarna så att nästa gång någon blev nyfiken att denne kunde hitta rätt läsmaterial :) Done and done.

Nu är det dock så att jag har hittat ett särskilt sökord återkomma ständigt. Det tycks vara populärt, och leder oundvikligt hit till bloggen när nyfikna själar söker information ute i internetdjungeln. Det är så återkommande att jag inte längre kan ignorera det. Det handlar om ”muslimer i raffset” och liknande sökord. Jag har kära Fröken Taliban att tacka för detta och hennes inlägg med liknande titel ”Raffset under burkan”.

Naughty, naughty readers!

